کد خبر: 1230639
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
 آرمین بینا 

جوان آنلاین: مرگ مشکوک مرد ناشنوا در زیرزمین مغازه املاکی و مرگ مشکوک مرد حقوقدان پس از اعلام مفقودی، دو پرونده جنایی هستند که به تازگی روی میز بازپرس جنایی گشوده شده است. 
اواخر اردیبهشت‌ماه امسال، مأموران کلانتری ۱۱۴ غیاثی به بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران خبر دادند مرد میانسالی در زیرزمین مشاور املاکی در یکی از خیابان‌های جنوبی تهران به طرز مشکوکی به کام مرگ رفته است. 
با اعلام این خبر، بازپرس جنایی همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد و در زیرزمین کوچک مغازه املاکی با جسد مرد میانسالی به نام سعید روبه‌رو شدند که قسمتی از صورتش سوخته بود. بررسی‌ها نشان داد مرد فوت شده ناشنوا بوده و به عنوان آبدارچی در مغازه املاکی کار می‌کرده و لحظاتی قبل از حادثه هم به زیرزمین رفته تا چای برای کارکنان املاکی حاضر کند. از سوی دیگر شرایط و نحوه فوت او حکایت از آن داشت سعید به احتمال زیاد هنگام دم کردن چای سکته و صورتش به گاز پیک‌نیکی برخورد می‌کند و در جریان آن صورتش دچار سوختگی می‌شود. یکی از افرادی که حادثه را به مأموران خبر داده بود، گفت: «سعید به زیرزمین رفت تا چای بیاورد، اما وقتی دیر کرد نگرانش شدیم و به زیرزمین رفتیم و با جسد بی‌جانش روبه‌رو شدیم و بلافاصله حادثه را به پلیس خبر دادیم.»
بدین ترتیب همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، جسد مرد ناشنوا برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین بازپرس جنایی دستور داد مأموران با بازبینی دوربین‌های مداربسته و تحقیقات میدانی، زوایای پنهان این حادثه را برملا کنند. 


 دومین حادثه 
دومین حادثه روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه امسال به بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران خبر داده شد. مأموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر به بازپرس جنایی تلفنی خبر دادند رهگذران جسد مرد جوانی را داخل یک پژو پارس پیدا کرده‌اند. 
با اعلام این خبر، بازپرس جنایی در رأس تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به محل حادثه در خیابان جدی‌اردبیلی در غرب تهران رفتند. تیم جنایی پشت فرمان خودرو با جسد مرد ۴۲ ساله‌ای به نام کامران روبه‌رو شدند که به طرز مشکوکی به کام مرگ رفته بود. 
مأموران پلیس دریافتند مرد فوت شده حقوقدان است و چهار روز قبل هم بدون اطلاع خانواده‌اش از خانه‌اش بیرون می‌آید و دیگر برنمی‌گردد تا اینکه ساعتی قبل جسدش داخل خودرویش کشف می‌شود. همچنین مشخص شد خانواده وی چهار روز قبل اعلام مفقودی و از پلیس برای پیدا کردن کامران درخواست کمک کرده بودند. تیم پزشکی قانونی هم در نخستین معاینات جسد اعلام کرد حدود سه تا چهار روز از مرگ مرد جوان گذشته و احتمال دارد وی بر اثر مسمومیت دارویی به کام مرگ رفته باشد. بنابراین همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، جسد مرد جوان برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین مأموران بررسی دوربین‌های مداربسته محل حادثه را آغاز کردند تا راز مرگ مرد جوان را برملا کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار